4 Tips untuk Bantuan Anda Lihat Lebih Tinggi

4 Tips untuk Bantuan Anda Lihat Lebih Tinggi

Adakah anda ingin kelihatan lebih tinggi daripada apa yang anda telah lakukan? Tidak kira bagaimana tinggi anda sudah anda boleh membuat diri anda kelihatan lebih tinggi dengan pakaian yang anda pakai. Anda mungkin berfikir ini kedengaran terlalu mudah dan anda berada tepat ia adalah amat mudah tetapi jika anda ingin tahu bagaimana membaca.

Perkara pertama yang anda boleh lakukan segera adalah memakai pakaian keseluruhan yang terdiri daripada warna yang sama, warna yang anda mahu memakai kebanyakan akan menjadi warna gelap seperti saman perniagaan hitam kerana ini akan membuat anda kelihatan lebih tinggi. Sebab ia membuatkan anda kelihatan lebih tinggi adalah kerana ia tidak menonjolkan garis pinggang anda seberapa banyak yang memakai t shirt putih dan seluar gelap akan.

Perkara kedua yang boleh anda lakukan apabila anda sedang mencari pakaian baru adalah memastikan bahawa anda mendapatkan beberapa menegak pin berjalur t shirt dan seluar kerana ini akan membuat anda kelihatan lebih tinggi lebih.

Kasut yang anda pakai sentiasa memainkan peranan yang penting dalam ketinggian anda, saya tak kata untuk anda semua untuk keluar dan membeli kasut tumit tinggi tetapi saya katakan bahawa terdapat agak beberapa kasut yang bergaya di luar sana untuk lelaki yang mempunyai tapak kaki yang tebal supaya anda akan berdiri lebih tinggi.

Hujung 4 dan terakhir saya akan memberikan anda adalah kira-kira rambut anda. Mempunyai rambut pendek adalah cara terbaik untuk pergi kerana ia menjadikan leher anda kelihatan lebih panjang selagi rambut meliputi leher anda dan runtuhan ilusi ini sepenuhnya. Jika anda memutuskan untuk mempunyai rambut yang pendek dan anda naik mendadak sehingga ini boleh menjadikan anda kelihatan begitu banyak lebih tinggi tetapi itu semua bergantung bagaimana pendek rambut anda.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar