Bagaimana untuk Menggunakan Vicks Untuk Rawatan kuku Kulat

Bagaimana untuk Menggunakan Vicks Untuk Rawatan kuku Kulat

Bagaimana untuk Menggunakan Vicks untuk kuku Rawatan Kulat tidak benar-benar persoalan perbahasan kontroversi yang tidak berkesudahan tetapi sebaliknya jika ia berfungsi atau tidak dan sangat sedikit daripada kita mempunyai masa yang cukup di tangan kita untuk membaca komen-komen yang tidak terhingga yang berkaitan dengan perbahasan ini.

Kita semua tahu Vicks Vapor Rub menjadi ubat biasa untuk membantu berperang dengan selsema dan membuat bernafas lebih mudah. Walau bagaimanapun, terdapat hanya sebagai banyak menyokong dan menentang teori perubatan mengenai keberkesanan kepada kejayaan atau kegagalan untuk menggunakan Vicks untuk rawatan kulat kuku.

Walau bagaimanapun, mempunyai pandangan yang lebih dekat, anda akan mendapati bahawa Vicks Vaporub kelihatan mempunyai sebahagian besar daripada itu yang terbaik dan majoriti bukti dan testimoni untuk menyokong dan menyokong tuntutan mereka.

Penggunaan Vicks untuk rawatan kulat kuku seolah-olah menjadi agak rumit. Ia adalah disyorkan untuk menyerap kuku atau kuku yang dijangkiti selama kira-kira 20 hingga 30 minit dalam air suam. Ini membantu untuk melembutkan kulit dan kuku untuk dirawat.

Selepas direndam, kawasan yang perlu dikeringkan dengan tuala yang tidak digunakan atau disterilkan yang bersih. Untuk mengelakkan penyebaran kulat, semua tuala, sarung kaki dan linen yang terdedah kepada kuku yang terjejas perlu dibasuh dalam air panas dan disterilkan dengan menggunakan peluntur.

Abrade permukaan kuku dijangkiti ringan dengan menggunakan fail kuku. Dengan menggunakan satu kayu oren ditutup dengan kapas steril, direndam dengan hidrogen peroksida, lembut bersih di bawah dan sekitar kulat dijangkiti kuku.

The Vicks Vaporub digunakan terus ke kuku, bawah kuku dan pada dan sekitar kutikel. Ia adalah idea yang baik untuk sapu Vicks kepada tapak kaki atau tapak tangan anda dan di dalam dan sekitar jari kaki atau jari anda.

Selepas permohonan Vicks, adalah lebih baik untuk menampung kuku dijangkiti jika boleh sama sekali untuk mengelakkan mengotorkan dan menyebarkan kulat selanjutnya.

Adalah penting untuk ambil perhatian bahawa ubat ini bukanlah penyembuh 24 jam. Ia melibatkan kesabaran dan boleh mengambil bulan sebelum apa-apa keputusan yang boleh dilihat. Rahsia kejayaan berada di dalam keupayaan anda untuk tabah.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar