Apple Cider Vinegar GERD - Adakah ia Benar-benar Berfungsi?

Apple Cider Vinegar GERD - Adakah ia Benar-benar Berfungsi?

Adakah terdapat perkara yang benar-benar seperti epal cider cuka GERD? Well semacam! Ramai orang yang mencadangkan bahawa ini jenis cuka adalah ubat semulajadi yang terbaru untuk gastro esophageal reflux penyakit (refluks asid). Tetapi adakah ia benar-benar berkesan?

Sebagai pakar kesihatan semula jadi, pasukan penyelidikan saya dan saya telah mengkaji beratus-ratus penawar dan mendapati banyak yang orang yang tidak berkelayakan. Pada sebelah flip, pasukan kajian saya juga mendapati penawar yang keluar melaksanakan ubat-ubatan dan antasid.

Pada akhir artikel ini anda akan belajar mengapa anda mungkin ingin beransur-ansur menghentikan diri kira antasid dan cuba ubat baru ini.

Mengapa Apple Cider Vinegar (ACV)?

Walaupun rasanya yang dahsyat, anda mungkin telah mendengar banyak perkara yang positif tentang cuka epal cider. Ramai daripada anda tahu sekurang-kurangnya seorang warga tua yang minum satu teguk setiap hari dan mendakwa bahawa mereka tidak sakit dalam 20 tahun. Sebahagian daripada anda mungkin sudah boleh mengambil teguk besar setiap kali anda merasa sejuk yang datang di atas. Yang benar adalah bahawa ini jenis cuka yang sarat dengan vitamin, mineral dan asid!

Tetapi adakah ia benar-benar berkesan untuk GERD (juga dikenali sebagai refluks asid)?

Ya! Dan biarlah saya menjelaskan mengapa! Tahukah anda refluks asid yang paling sebenarnya disebabkan oleh asid terlalu sedikit di dalam perut anda? Ini masuk akal apabila anda berfikir tentang bagaimana ia berfungsi. Jika perut anda tidak menghasilkan asid yang cukup untuk mencerna makanan anda, maka lebih banyak makanan (dan gas) akan tinggal di dalam perut anda untuk tempoh yang lebih lama ... tanpa mendapat betul dihadamkan.

Jadi, ACV begitu berasid, ia segera bermula mencerna makanan di dalam perut anda dan memudahkan pedih ulu hati anda dengan cepat.

Apple Cider Vinegar GERD Remedy

Bagaimana anda menggunakan jenis ini penyelesaian?

Anda tidak perlu banyak epal sider cuka untuk ubat ini bekerja! Satu atau dua swigs akan melakukan silap mata. Yang akan sama dengan kira-kira 1 hingga 2 sudu teh.

Selepas anda minum cuka anda akan melihat perasaan terbakar sedikit untuk mungkin 5 saat, tetapi kemudian ia harus pergi dan anda akan melihat bantuan hampir serta-merta. Dan perkara yang besar adalah bahawa ubat ini akan bekerja untuk hari pada satu masa. (Antasid hanya boleh bekerja untuk beberapa jam.)

Kami juga akan mengesyorkan anda membeli kualiti yang terbaik cuka mungkin. Jenama Bragg telah menjadi pilihan yang sangat popular oleh pelanggan kami. Jenama-jenama yang lebih murah telah tidak begitu berjaya.

Malangnya, anda akan melihat rasa yang dahsyat pada kali pertama anda mencuba ubat ini. Mujurlah, rasa tidak akan mengganggu anda selepas seketika. Walau bagaimanapun, anda boleh mencairkan cuka ke bawah dengan menambah kepada segelas air dan menambah madu. Ini akan menjadikan campuran boleh bertolak-ansur dan lebih mudah untuk menikmati.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar