Berjaya kuku jari kaki Kulat Pemulihan

Berjaya kuku jari kaki Kulat Pemulihan

Ubat kulat kuku jari kaki yang ditetapkan oleh doktor adalah mahal. Jumlah kos ubat antikulat lisan adalah lebih daripada satu ribu dolar, apatah lagi, kerja darah yang diperlukan untuk memantau kesan-kesan sampingan ubat-ubatan. Jadi sesetengah orang mengambil jalan keluar dengan ubat kulat kuku jari kaki rumah. Walaupun ada yang tidak belajar atau diuji untuk memiliki agen anti kulat tetapi testimoni rakyat secara klinikal membuktikan ubat-ubatan ini kulat kuku jari kaki bekerja sihir mereka.

Kulat atau cendawan adalah tumbuhan mikroskopik yang berkembang maju di persekitaran panas, lembab dan gelap seperti kasut. Tumbuhan ini menembusi kuku melalui luka kecil, kecederaan kuku atau ruang antara kulit dan kuku. Tanda pertama jangkitan kulat kuku jari kaki adalah tempat yang putih atau kuning hanya di tepi kuku. Jika ia tidak dirawat tempat yang boleh berkembang lebih besar dan ia boleh ia warna dari putih ke kuning atau coklat. Kuku pekat dan rapuh dan rapuh. Ini akan mencacatkan kuku. Beberapa resort untuk kuku kuku atau buatan untuk menyembunyikan kuku cacat. Dalam beberapa kes, ia boleh berubah hijau dan kulit sekitar kuku boleh menjadi sakit dan kemerahan. Ini biasanya berlaku pada orang yang berumur 60 tahun ke atas, kencing manis atau orang dengan sistem imun yang lemah dan sebab oleh kulat bukan dermatophyte seumpama ragi atau acuan. Ia adalah dinasihatkan untuk mencari ubat kulat kuku jari kaki yang ditetapkan atau rawatan rumah pada peringkat pertama jangkitan. Tetapi atas sebab tertentu atau kecuaian yang lain adalah lazim dan rawatan datang dalam peringkat kemudian.

Ubat kulat kuku jari kaki rumah dua kategori, rawatan sintetik dan rawatan semula jadi menggunakan bahan-bahan semula jadi seperti minyak pati tulen. Rawatan sintetik adalah mandi Listerine dan Vicks wap sapu. Mandi Listerine boleh berkesan kerana satu penyelesaian antiseptik yang digubal untuk membunuh bakteria dan kulat di dalam mulut. Rendamkan kaki dijangkiti dalam Listerine selama sepuluh hingga lima belas minit, setiap hari sebelum tidur dan pastikan anda lap dan menjaga kaki kering. Vicks wap sapu tidak mengandungi mana-mana ejen anti kulat tetapi beberapa orang telah cuba dan mendapati peningkatan dalam keadaan kuku dijangkiti. Bersihkan kaki dan pastikan kaki adalah betul-betul kering, kemudian memohon jumlah yang murah hati sapu pada kuku dijangkiti. Dikatakan bahawa Minyak kayu putih dalam menggosok tidak menipu.

Terdapat satu trend yang semakin meningkat menggunakan penyembuhan dan anti-mikrob sifat-sifat minyak pati tulen. Ubat kulat kuku jari kaki rumah semula jadi kos kurang daripada lisan anti ubat kulat. Ubat-ubatan ini semula jadi seperti minyak pokok teh, minyak lavender, minyak oregano dan minyak kelapa dara mengandungi semua ciri-ciri anti kulat. Teh minyak pokok adalah salah satu daripada pelbagai guna minyak pati utama. Ini biasanya digunakan dua kali atau tiga kali sehari selepas membersihkan kaki. Guna murah hati pada kuku dijangkiti. Sesetengah orang campuran minyak lavender dengan minyak pokok teh untuk mengurangkan potensi minyak pokok teh kerana ia boleh merengsakan kulit sensitif. Minyak Oregano dicampurkan dengan minyak zaitun, dan sapukan pada kuku dijangkiti. Tambahan minyak kelapa dara adalah tambahan baru kepada ayam panggang minyak baik yang bukan sahaja mempunyai ciri-ciri penyembuhan tetapi juga sebagai berat badan tambahan. Sebagai salah satu daripada ubat kulat kuku jari kaki rumah semula jadi, kesannya berasal dari MCFA atau Medium Chain Fatty Acids. Asid lemak ini mengandungi sifat-sifat anti kulat. Membalut kaki yang dijangkiti dengan kain yang direndam dengan minyak kelapa dan membiarkan asid lemak melakukan kerja mereka.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar