Kanak-kanak boleh Dapatkan Jangkitan Yis? Apa yang kau boleh buat?

Kanak-kanak boleh Dapatkan Jangkitan Yis? Apa yang kau boleh buat?

Jangkitan yis memberi kesan kepada kulit. Tidak kira di mana ia adalah. Ia boleh menjadi seorang wanita, seorang lelaki, anjing atau kucing, dan pasti kanak-kanak. Tetapi dengan anak-anak, anda tidak boleh menggunakan rawatan OTC kerana ini mungkin terlalu kuat atau boleh menyebabkan kesan sampingan yang negatif.

Pada kanak-kanak, apa yang anda mahu untuk diperhatikan adalah tompokan kulit merah dan mungkin menjalankan keju putih seperti bahan. Pada kanak-kanak yang sangat muda, bayi, bentuk yang paling biasa yang diperlukan adalah apa yang kita panggil ruam lampin.

Kadang-kadang hilang dengan sendiri selepas beberapa hari. Masa yang lain mereka memerlukan rawatan yang sepatutnya.

Untuk keselamatan mereka, kaedah yang terbaik adalah yang asli kerana ini adalah selamat dan berkesan untuk mereka. Tanpa sebarang kesan sampingan! Dengan ini, anda boleh menyukat dos yang betul untuk badan-badan yang lebih kecil. Satu lagi sebab yang baik ialah dengan pergi laluan ini, anda memastikan spora yis juga dibunuh dan tidak akan meletakkan aktif di dalamnya.

Berikut adalah beberapa pilihan yang ringan untuk anda.

Anda boleh cuba yogurt dan bawang putih. Well, secara berasingan. Saya ragu-ragu anda akan mahu untuk memberi mereka suppositories jika itu adalah kawasan yang dijangkiti. Bagi kawasan-kawasan lain yang anda boleh memohon secara langsung. Makan ini akan membantu walaupun tidak ke tahap yang sama. Tetapi bahan yang baik dari makanan ini akan membuat jalan melalui seluruh badan.

Satu lagi makanan yang anda boleh cuba adalah cranberry. Ini mengurangkan pH air kencing yang akan membunuh yis juga. Anda boleh memberi mereka jus kranberi jika mereka tidak keberatan masam itu. Ia adalah barangan yang kuat! Ia sentiasa boleh dicampur dengan jus epal dan anggur.

Ketiga-tiga ini adalah besar kerana preventives juga.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar