Stones buah pinggang Soda - Adakah Soda yang buah pinggang Kawan Batu penghidap Terbaik Atau Paling?

Stones buah pinggang Soda - Adakah Soda yang buah pinggang Kawan Batu penghidap Terbaik Atau Paling?

Ramai orang yang cuba semua yang mereka boleh untuk mengepam batu karang dan sambutan hangat terkini adalah batu karang soda. Terdapat sebenarnya bukan minuman ringan yang dinamakan 'batu karang soda' tetapi ramai orang berfikir bahawa meminum minuman ringan boleh membantu membubarkan batu mereka.

Idea di sebalik ubat adalah bahawa soda mengandungi asid yang akan membubarkan kalsium pengumpulan batu-batu. Dan kerana 90% batu karang terdiri daripada kalsium ini seolah-olah masuk akal.

Tetapi sedang minum soda perkara yang paling teruk yang boleh anda lakukan jika anda mengalami batu karang, atau benda yang terbaik?

Sebelum anda Minum Soda Anda Seterusnya

Adakah anda tahu bahawa membangunkan batu-batu di dalam buah pinggang biasanya disebabkan oleh kekurangan penghidratan? Oleh itu, tiada minuman boleh menggantikan keperluan badan untuk air. Air akan menjaga tubuh terhidrasi dan buah pinggang siram. Ini adalah sebab mengapa semua doktor mencadangkan minum air yang banyak jika anda mengalami penyakit ini menyakitkan.

Malangnya, jika anda mengalami batu karang lebih besar daripada 7 mm, anda mungkin memerlukan sesuatu untuk membubarkan mereka sebelum anda boleh mengepam mereka. Ramai pakar kesihatan semula jadi telah mengesyorkan minum minuman ringan kerana limau dan fosforik asid. Sementara yang lain telah mencadangkan untuk menjauhkan diri dari minuman ringan kerana fosforus yang berlebihan dan minuman berkafein.

Berikut adalah kajian anda mungkin mendapati menarik?

Boleh Minuman Ringan Bantuan Anda Lulus Stones buah pinggang?

Ramai doktor kesihatan semula jadi telah mencadangkan bahawa terdapat hubungan antara minum soda dan lulus batu karang. Satu kajian baru-baru ini diuji lebih dari 1000 orang lelaki yang mengalami penyakit ini dan minum sekurang-kurangnya 5 auns cola setiap hari.

Kajian ini telah dijalankan selama 3 tahun manakala separuh daripada lelaki berhenti minum apa-apa jenis minuman ringan dan separuh lagi minum minuman ringan dengan kerap. Penyelidik cemas apabila mendapati bahawa peminum soda adalah satu pertiga kurang cenderung untuk membangunkan semula batu karang daripada mata pelajaran ujian lain yang berhenti minum soda.

Dalam erti kata lain, minum minuman ringan mungkin ubat yang mudah untuk membantu membubarkan batu dan menghilangkan kesakitan anda.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar