Dipercayai Rawatan Homeopati Untuk Kulat Nail

Dipercayai Rawatan Homeopati Untuk Kulat Nail

Dengan sedikit masa dan sedikit usaha anda akan mendapati bahawa terdapat banyak rawatan homeopati untuk kulat kuku boleh didapati. Masalahnya ialah yang mana satu untuk memilih! Pilihan terbaik adalah untuk mencari orang-orang yang mempunyai rekod yang berkesan.

Walau bagaimanapun, tidak kira bagaimana baik rawatan homeopati untuk kulat kuku anda memilih berada, ia tetap penting untuk bertindak ke atasnya saat anda melihat tanda-tanda kulat pada kuku anda dengan segera untuk menghentikan pengagihan kulat amat mudah berjangkit ini dengan lebih lanjut. Berikutan rawatan homeopati untuk kulat kuku telah dicadangkan oleh pelbagai sumber.

Ramai pengguna ubat ini telah mendapati bahawa Vicks Vaporub adalah salah satu ubat semula jadi yang mempunyai bukti terbaik untuk menyokong keberkesanan kejayaan itu. Menggunakan Vicks adalah ubat jangka panjang yang akan mengambil masa beberapa bulan untuk menyelesaikan jangkitan kulat dan anda akan perlu untuk menggunakannya sehingga kuku yang sihat telah berkembang sepenuhnya. Vicks digunakan di kawasan yang terjejas dan ditutup. Ia adalah disyorkan untuk menggunakan sekurang-kurangnya 3 hingga 4 kali sehari.

Beberapa bahagian yang sama apa-apa jenis cuka (apple cider adalah lebih berkesan) air dan panas untuk rendam kuku terjejas adalah satu lagi kaedah dicuba dan diuji. Ia diperlukan bahawa anda melakukan rendaman selama sekurang-kurangnya 20 hingga 30 minit, dua kali sehari. Ia adalah sangat penting untuk mengeringkan kuku dan sekitarnya dengan baik selepas rendaman itu. Kaedah ini perlu diikuti sehingga tanda-tanda biasa bersurai jangkitan.

Dipercayai minyak pokok teh dikenali dengan yang lazim kualiti antiseptik dan racun kulat ia mempunyai. Apabila merawat kulat kuku anda perlu sapu minyak ke kawasan yang terlibat dengan bola kapas, menjejaskan dengan minyak pokok teh, dua kali sehari. Ia adalah disyorkan untuk memohon sekali pada waktu pagi dan pada waktu malam sebelum anda tidur. Untuk hasil yang lebih berkesan aplikasi ketiga boleh dibuat semasa tengah hari. Ini perlu diteruskan dengan sehingga kemunculan kulat telah hilang.

Walau bagaimanapun, jika tiada rawatan ini yang bekerja untuk anda, anda sentiasa boleh mencuba di kaunter kaki rawatan kulat kuku. Antara produk-produk ini telah terbukti untuk mengubati kulat kuku, meninggalkan anda dengan kuku yang cantik dan kuku kaki.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar